fredag 30 september 2011

Back to basic

Efter lite basic research har jag nu kommit fram till att det är fredag trots att jag trodde det var onsdag. Sjukt skönt.
Så direkt när jag uppfattade att det var fredag snackade jag med min trogna tjänare Emil för att få det onödigt bekräftat att jag skulle leka med honom ikväll. Vet inte riktigt vad vi kommer göra egentligen, vet man ju aldrig när man drar till honom. Om en situation uppstår då JAG har sjukt tråkigt (Skiter i hur jävla roligt varken han eller hans brorsa har) lär vi dra ut och hitta en parkbänk där vi binder fast Emil, skriver en lapp med okänt innehåll och lämnar honom åt naturen.

Sen har jag snackat med coachen och kommit fram till att jag ska börja gå ner och träna igen. Har inte velat träna den här veckan eftersom att jag lyckades skada mig förr-förra helgen. Hela skadegrejen är ointressant för både mig och dig så jag orkar inte förklara på något mer pedagogiskt sätt än så. Ville bara kort nämna att jag ska börja tränna igen, wow. Några matcher har jag inte sikte dock.

Sen ser mitt hus ut som en jävla lekstuga, plast runt hela byggnaden. Varför detta är för att de ska laga obefintliga sprickor på våran balkong, vilket gör att hela huset luktar råtta. Ungefär lika jobbigt som en viss persons, nämner inga namn (Emil Hagström), vulgära närvaro.

Justja, morsan är å handlar FIFA 12 atm, livet rullar på bra nu fan.
Nu blir det städa mitt rum snabbt, göra klart sista läxan, träna, hitta en passande parkbänk att binda fast handikappat folk i och fortsätta beckna.

Lev i frid, Adam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar